Wednesday, 4 April 2018

Promosi ESP April 2018

Assalamualaikum semua

Bulan ni Shaklee ada buat promosi untuk produk hot iaitu Esp. Beli 5 canister akan dapat voucher RM50 yang boleh digunakan untuk pembelian seterusnya.



Senang nak faham setiap canister akan dapat diskaun sebanyak RM10. Untung dah kat situ kan. Siapa nak bagi jimat macam tu terutamanya kepada mereka yang mengamalkan soya Shaklee ni setiap hari.

Kalau rasa banyak sangat boleh la kongsi dengan ahli keluarga atau kawan-kawan yang lain kan. Boleh la jimat bersama-sama sambil menikmati khasiat Esp yang terbaik.

Kepada yang masih belum cuba ini lah masanya. Boleh baca khasiat Esp di sini ye  Esp Banyak Khasiatnya

Selamat menikmati Esp ok !

Sebarang pertanyaan atau order boleh klik http://www.wasap.my/60173657125

YATI
PENGEDAR SHAKLEE CHERAS BANGI PENANG
POSLAJU SELURUH MALAYSIA


No comments:

Post a Comment