Sunday, 23 April 2017

Testimoni Vivix untuk pesakit Diabetis

Assalamualaikum semua

Malam2 ni akak nak share sikit pasal testimoni Vivix untuk pesakit diabetis. Semakin hari semakin ramai yang disahkan kena diabetis termasuk kanak2 dan ibu mengandung.




TESTIMONI 1 : Makan manis pun bacaan gula dalam darah tak naik. Sangat berbeza dengan sebelum ni...



TESTIMONI 2 : 10.5 turun jadi 6.3 selepas amalkan vivix...



TESTIMONI 3 : Bebas diabetis selepas konsisten 7 bulan amal vivix...



TESTIMONI 4: Bacaan gula dalam darah belas2 turun jadi 5@4 jer...


Akak memang sangat syorkan Vivix untuk pesakit diabetis. Tapi jangan la pulak ditinggalkan yang utama. Kalau dah doktor suruh makan ubat, teruskan makan ubat macam biasa. Kalau dah kena cucuk insulin teruskan la jugak. Apa2 kena rujuk pada yang pakar. Jangan nak pandai2 jadi doktor sendiri pulak kan.

Berminat nak ikhtiar dengan Vivix?

Boleh contact YATI www.wasap.my/60173657125

Boleh juga dapat info dari FB akak ye 
Norhayati Zainon


No comments:

Post a Comment