Monday, 17 April 2017

Performance Drink

Assalamualaikum semua

Pernah dengar tak tentang Performance Drink (PD)? Ni ialah salah satu produk Shaklee, Aqil panggil ayaq tenaga.





Apa rasanya? Sedap ke?

Rasanya ala2 minuman isotonik gatorade tu yang perisa oren. Tapi bagi akak PD lagi best. X tau nak cakap macam mana tapi yang pasti semua orang patut sukakannya.

PD boleh diminum sebelum, semasa dan selepas kita lakukan senaman atau aktiviti berat. Nak buat sebagai minuman harian pun  takde masalah, boleh jer.

PD boleh dibancuh suam tapi akak suka yang sejuk2 gitu, lagi best. Hilang rasa dahaga. Yang paling penting bantu kita elak badan terhidrat.

Akak suka cadangkan sesiapa yang kena demam denggi supaya minum PD ni.

Beli air isotonik di kedai agak mahal dan tinggi kandungan gulanya tak boleh nak minum banyak kan. Tapi kalau ada sedia kat rumah kita boleh bancuh sendiri dan pastinya rendah gula. Kesihatan perlu dijaga kan.

Buat masa ni juga akak dah terpengaruh dengan 1 resepi. Campur PD dengan ESP dan MEAL SHAKES. Memang rasa sangat sedap dan paling penting berkhasiat. Ia akan bantu kita lebih kenyang, cergas dan bertenaga.

Meh la cuba. 1 family boleh minum tau. In shaa allah 1 pelaburan yang sangat berbaloi untuk kesihatan berpanjangan.

Berminat?

Boleh wassap YATI 017 365 7125






No comments:

Post a Comment