Thursday, 16 March 2017

Vivix BERKESAN untuk BERHENTI MEROKOK

Assalamualaikum semua

Merokok. Semua orang tahu ia memudaratkan. Tapi ramai jer yang sedar tapi tak berjaya berhenti merokok. Kesian kan. Kerajaan naikkan harga rokok. Pun masih ramai yang beli walaupun tak mampu.





Yang tu satu bab. Lagi satu bab ia memudaratkan orang sekeliling kita bila hidu asap rokok tu. Yang paling terdekat Suami atau isteri dan anak2 kita. Silap hari bulan orang yang kita sayang terpaksa menanggung derita menghidap penyakit yang melibatkan paru2. Tak mustahil jika kita tidak mengambil langkah2 pencegahan.

Terpanggil hari ini untuk berkongsi bagaimana Vivix Shaklee membantu perokok berhenti merokok secara eklusif.

📍Vivix membantu men-detox-kan nikotin dari dalam darah, organ, otak, dan sebagainya. Bila nikotin dah tiada, rasa ketagih badan kita nak nikotin pun hilang. 

📍Orang merokok merasakan satu ‘feeling’ bila dia hisap rokok. Sebab tu lah apabila dia berhenti menghisap rokok, otak dia rasa lain macam je dan terus memanggil-manggil untuk dia hisap rokok balik bagi mendapatkan semula ‘feeling’ tu. Vivix boleh memberikan ‘feeling’ tu, jadi bila dia minum Vivix, dia tak rasa terpanggil nak merokok.

📍Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdarawal ni teruk-teruk juga. sebab tu ramai orang yang berhenti merokok secara tiba-tiba, dia kena macam-macam penyakit. Senang cakap, badan ‘terkejut’ dengan keadaan yang dia tak biasa (takde sumber nikotin). 

Insya-Allah dengan Vivix boleh redakan kejutan tu.

Ye ke Vivix berkesan?

Akak kongsikan Testimoni kat bawah ni :

 TESTIMONI 1


 TESTIMONI 2



Tiada yang mustahil jika konsisten usaha dan jangan lupa sentiasa memohon doa kepada yang Maha Berkuasa agar dipermudahkan urusan kita ke arah hidup yang lebih baik dan sihat.

Selain berusaha untuk sihatkan tubuh badan kita dan keluarga sebenarnyakan kita juga usaha untuk sihatkan poket kita. Merokok sangat membazir, diibaratkan macam kita bakar duit kan 😉 duit rokok masukkan dalam tabung ok. Jimat sangat.

Selamat Mencuba ❤❤❤

Berminat?? Sila hubungi Yati di talian 017 - 365 7125 atau add fb https://www.facebook.com/Nor Hayati dan jangan lupa like fanpage Yati https://www.facebook.com/pages/Vitamin-Sihat-Cantik


* Supplemen / vitamin bukanlah ubat. Pengambilan supplemen adalah bertujuan untuk mengisi kekurangan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh badan akibat diet harian yang tidak seimbang.

No comments:

Post a Comment