Monday, 5 September 2016

Suplemen untuk tambahkan berat badan

Kebanyakan orang nak kurangkan berat badan kan? Tetapi masih ada golongan yang 'kurang berat' tau.. Hihi... macam kiter la. Bukannya sebab x makan tapi agak susah nak gerakkan jarum kat penimbang tu. Bila berjalan pun melayang2 jer.

Boleh cuba ikhtiar dengan amalkan suplemen Shaklee yang awesome ni.


Dalam set ni ada :-

ESP - sumber protein terbaik

Meal shakes - menambah tenaga dan selera makan

Vitalea - multivitamin

B complex - menambah tenaga dan selera makan

Berminat?? Sila hubungi Yati di talian 017 - 365 7125 atau add fb https://www.facebook.com/Nor Hayati dan jangan lupa like fanpage Yati https://www.facebook.com/pages/Vitamin-Sihat-Cantik


* Supplemen / vitamin bukanlah ubat. Pengambilan supplemen adalah bertujuan untuk mengisi kekurangan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh badan akibat diet harian yang tidak seimbang.


No comments:

Post a Comment